MIN FÖDELSEDAG

I fredags hade jag en jätte mysig kväll med älskling. Han lagade tre rätters middag till mig och så fick jag snyggaste tränings leggingsen från better bodys som jag velat ha hur länge som helst! I lördags hade jag verkligen fullt upp hela dagen. Åkte runt med älskling och handlade osv inför kvällen, vi åkte även till stan och jag köpte ett par sjukt snygga byxor. Sen på kvällen kom mina fina vänner hit, vi förade här och sen drog vi till Garbo, väldigt rolig kväll och är så glad och tacksam för alla som kom och firade mig ❤️ Här kommer en liten bildbomb:





























❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentarer
Postat av: mammi

Vad fint du hade gjort gumman!! å gott ser du ut också, såå duktig siiii ;) Och lika snygg som vanligt var du <3

Svar: Tack manmi ❤️
Sandra Olsson

2014-10-04 @ 10:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0