VECKAN










Lite bilder från de senaste dagarna. I lördags var vi ute ett gäng och åt middag på backstugan. Vi var även förbi public en sväng efter men jag jobbade i söndags så det blev en tidig kväll. Vi hade extra öppet på jam jam så jobbade mellan 12.00-18.45 vilket var sjukt segt för hade knappt ätit så fick årets huvudvärk i slutet :((((( I måndags mådde jag bara skit så den dagen orkar jag inte ens skriva om, är iaf sjukt glad och tacksam över att älskling kom till mitt jobb då, annars vet jag inte vad jag skulle gjort ❤️

Igår jobbade jag ockdå och jag fick även ett oväntat besök av Lovisa, var evigheter sen så det var jätte kul att få krama om henne och höra att allt var bra :-) Efter jobbet fixade jag lite grejer var bla på gymmet och sen spenderade jag kvällen hos jessipessi. Vi åt god middag och kollade på idol och OTH, ztandarrd.

Idag började jag morgonen med ett besök hos psykologen (tänkte inte ens skriva om detta först men a då vet ni). Det var min första tid men det kändes bra.. Eller när jag var där var det jobbigt, satt och grät hela tiden iprincip men efter jag varit där kändes det väldigt skönt. Har en tid snart igen så känns bra att jag kommit igång med detta nu. Idag är det även ett år sen min fina morfar gick bort så var med mamma och Fredrik och la en ros vid hans minnesplats och tände ett ljus i kyrkan ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0