HELG








Alltså det här med att vara uppklädd på jobbet (vi har ju dresscode på kontoret). Känner mig så ovan haha, idag hade jag liksom kostymbyxor och kavaj.. Träningskläder är typ de jag går runt med i vanliga fall, eller leggings. Men antar att man vänjer sig :-) Har ju haft utbildning nu i tre dagar. Har varit väldigt lärorik och kul faktiskt. Hoppas det kommer vara lika kul att börja jobba sen också. 

Efter jobbet åkte jag till farmor. Vi och pappa åt middag och firade hennes födelsedag i efterskott. Sen kom Sanny och hämtade mig. Vi åkte först förbi Ica maxi och köpte choklad sen SF och köpte popcorn och kollade lets dance. Imorgon ska jag plugga massa jobbgrejer, gå PW, träffa Willan och ta ett glas sen ska vi på Ericas examensfest så dags att få lite skönhetssömn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0