FÖRSTA APRIL

Hej mina vänner! Kände att det var dags för en liten update. Har börjat skriva på datorn, alltså bara så jag själv kan läsa, så blir inte så mycket här. Kan liksom inte dela med mig av allt som händer på den här bloggen så bli mest att jag bara skriver av mig på datorn, som en dagbok liksom. Men ville bara skriva nått här iaf. Har precis kollat mästerkock finalen och biggest loser finalen. Synd att två bra program är slut nu. Har även varit på en arbetsintervju idag och dansat. Går steg två nu på polen och i maj har vi en uppvisning. Är sååååå taggad för det. Vi har gått igenom nästan hela koreografin och det är så jävla bra, men svår. Ska träna som fan :D Nu ska jag diska, har ju ingen diskmaskin längre haha, puss ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0