HAPPY



Hej mina vänner. Sitter på tuben påväg hem från dansen. Körde ett exta OP (open pole) pass igår också plus att jag ska köra ett till imorgon. Tre danspass på en vecka, bra grejer :D Har jobbat idag också, nu har jag dock inget jobb inbokat förens jag börjar på mitt nya på onsdag. Får se om det kommer upp nått annars får jag ta en ledig vecka helt enkelt! Inte för att jag klagar men kommer vara fattig nästa månad men det är ett senare problem :P 

Känner mig förövrigt på bra humör idag, är taggad för massa grejer jag ska göra. Saker som handlar om både jobb, träning och nöjen :-) Nu ska jag dock bara hem, äta middag, städa paddans bur och kolla Robinson och skilda värdar. Vet ni ba vafan kollar du på den gamla skit serien men ligger på avsnitt 100 någonting nu och det är as spännande hehe, så för er som inte sett den äre bara att börja kolla ;) och ge det en chans för det var lite segt dem typ första 40 avsnitten.. (Haha vem fortsätter ens kolla så länge om det inte är bra, aaja, thats me). PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0