BUT JUST BECAUSE IT BURNS DOESEN'T MEAN YOUR GONNA DIE, YOU'VE GONNA GET UP AND TRY















Alltså den här helgen.. I fredags storstädade jag och pappa lägenheten. Var jäkligt skönt att få rent och rensa ut massa skit, känns som en ny lägenhet. Efter det mötte jag honom och Fredrik på greens och åt godaste middagen på länge. Oxfilé, vitlökssmör, stekt potatis, såser osv, bästa! Sen kom Amanda dit och vi träffade på en killkompis så vi drog till honom och krökade lite innan vi åkte till Johannes. Nadia och Linnéa var där sen kom PJ förbi en sväng också. Trevlig kväll, dock blev det lite mycket dricka haha. Tog ju min första cider typ tre när jag och pappa städade så drack under en lång period plus att jag blandade massa olika saker så bakfyllan på lördagen var inte rolig :P

Lördagen var överlag den jobbigaste dagen jag haft på väldigt länge. Tänkte på det när jag bloggade här om dagen, kanske inte ska skriva att jag mår bra, för det kommer säkert inte vara långvarigt, och jag hade rätt. Trodde bara inte att det skulle vara på grund av det som hänt. Trodde inte att personer i min omgivning som vet hur dåligt jag mått kunde trycka ner mig på det sättet. Men man slutar ju aldrig förvånas. Dock ska jag försöka att inte lägga någon energi på det, har bättre saker för mig än att försöka förklara hur hur jag lever mitt liv och vad jag gör, speciellt när det kommer från personer som själva inte är felfria (vilket ingen människa är). Mind your own business liksom! Med detta sagt lämnar jag denna dåliga energi bakom mig.


Gick iaf ut en stund på lördagen trots att jag mådde dåligt (Psykiskt alltså, huvudvärken och illamåendet försvann som tur var på eftermiddagen), kändes som att det bara skulle bli värre av att sitta inne för mig själv så jag, Tessan och Amamda drog till Hellströms. Men drack jag inget, eller drack en alkoholfri drink och 2 Cola, det var gott :-) sen mådde jag faktiskt lite bättre när jag åkte hem sen så är glad att jag hittade på något.


Igår hängde jag med Sanny hela dagen och på kvällen gjorde vi god middag, köpte bröd och massa tillbehör muuuums. Han sov kvar här och imorse gick vi tillsammans till vårdcentralen, han för att kolla upp sin axel och jag för att kolla upp mina utslag jag fått på hela kroppen.. Hade fått en allergisk reaktion på antibiotikan jag fick. Så har fått allergitabletter samt kortisontabletter. Lever på piller just nu känns det som.





Har ju varit nyttig ish men tyckte att jag fick unna mig lite godsaker nu när jag mår dåligt. Sen ser ni ju vilka fina utslag jag har, kliar jätte mycket också, myyyyyysigt. Nu ska jag ut i solen en stund, haaaade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0