WORK IT




Detta har varit en lång och intensiv dag. Första dagen på nya jobbet, känns kul och spännande. Det är utbildning nu veckan ut sen på måndag drar allt igång "på riktigt". Efter jobbet drog jag till dansen. Åt lunch ute med jobbet men blev så hungrig efter så var tvungen att köpa nått att äta. Åt nyss 4 mackor också?! Det är inget stopp på mig idag :P är fortfarande hungrig liksom? Haha. Dansen gick bra, vi tränade mycket inför uppvisningen, nu kan man ju alla steg, gäller bara att få de att se snyggt ut. Sen är det galet jobbigt att köra igenom hela koreografin så måste göra det mycket nu för att träna upp flåset. Efter att ha kört hela låten en gång fullt ut måste jag hämta andan och svetten bara rinner och då skulle jag ändå säga att jag inte har så dålig kondis, så det är sjukt hur bra men samtidigt rolig träning detta är :D Nej nu måste jag sova, godnatt ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0