GIVE ME A BREAK!

Alltså dessa dagar på Åhléns.. 50 % på allt i butiken nu, vi har stängt nedre plan och flyttat upp alla varor vilket betyder att vi bara har två kassor.. ja ni kan fatta kaoset. Jag har tom träningsvärk i mina vader, då kan ni fatta hur mycket man springer fram och tillbaka och håller på haha. I onsdags hade jag iaf en ledig dag, då sov jag ut, gick en prommis, lagade gryta till mig och älskling och pluggade. I tisdags var jag ute och åt med mamma på public, sen kom Jessica dit och joinade oss, trevlig kväll :) 










Imorse tog jag en kort PW, var så kallt så gick bara runt lötsjön sen gjorde jag lite yoga övningar hemma. Ska plugga en stund nu innan jag jobbar mellan 12.00-16.00. Efter jobbet ska jag hem till marre och larre (haha älsklings föräldrar alltså, kom på dessa smeknamn nu, tycker dem var fina ;)) vi ska vara där ikväll och äta middag med dem plus Tommy och hans mamma. Det ska bli trevligt! Hoppas ni får en bra lördag och snälla be en bön för mig mellan 12-16 att jag överlever, tack och hej!

Kommentarer
Postat av: mammi

Jätte trevlig kväll <3

Svar: ja :) <3
Sandra Olsson

2015-01-11 @ 15:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0