OH OHHHOHHH

Var nästan en vecka sen jag bloggar nu men har haft lite fullt upp. Jobbat, både på GFK och Åhlens. Inget mer jobb på utförsäljningen i Solna nu, så skönt!! Jobbar varannan helg på mode i Vällingby nu så detta är min första jobbhelg där. Var verkligen skillnad på att jobba där nu om man jämför med Solna. Skulle aldrig klara av att jobba sådär under en längre period. Fick min lön från december nu också, alltså är jäkligt nöjd, aldrig tjänat så mycket i hela mitt liv haha :D 

Igår var bästa dagen på länge, var ledig och Jossan och Nova var hos mig. Gjorde brunch till oss och så kollade vi på Sveriges mästerkock. Efter mötte jag Thilda och vi var och testade pole dance. Alltså det var SÅÅÅÅÅÅ kul. Jäkligt svårt och jobbigt men kände verkligen att detta är min grej. Vill verkligen börja gå en termin nu men det är rätt dyrt :( men vill verkligen det mer än något annat haha. Hoppas det löser sig på något sätt. Ikväll ska jag och Amanda äta på Lagan, mysigaste och bästa restaurangen höhö. Hoppas ni får en trevlig kväll, här är lite bilder från senaste veckan:










(Fick allt detta gratis från jobbet. Juste köpte massa grejer också 3 tröjor, enkla tunna, en tjocktröja som bara den kostade 399 frön början, en bh, ljus, present snöre och hårinpackning, betalade 200 spänn för allt det, så jävla sjukt haha)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0