HELG!

Shit vad dagarna rullar på snabbt, hinner inte med. Hade ju min första jobbhelg på mode förra helgen, sa jag det? Aja efter jobbet i lördags träffade jag iaf Amanda och var ute och åt på Lagan. Efter jobbet i fredags var jag och älskling och åt på lilys med Willan och Johan. Galet goda burgare och drack en galet god nutella och banan milkshake. Väldigt mysig kväll i övrigt, vi fyra har så kul ihop :D








Jobbade i måndags, var ledig i torsdags och då var jag, Jossan och Annamaria på brunch hos Melissa. 


Sjukt gott. När jag ändå var i Bagarmossen passade jag på att hälsa på farmor (hon bor en station därifrån) och hon blev jätte glad. I onsdags jobbade jag på åhlens 08-12, träffade pappa en sväng och sen ringde dem mig från ett produktionsbolag och frågade ifall jag ville vara statist i en kortfilm. Det var MTV och kortfilmen skulle klippas ihop med något annat och sen visas på filmfestivaler och Netflix haha, lite oklart men fick ersättning så why not liksom. Sen tycker jag det är sjukt kul att vara med på sånna grejer! Man fick kläder och smink där, dock skulle man se svettig ut så looken var ju inte den snyggaste direkt haha:


Idag har jag jobbat på åhlens mellan 10-16 sen hade jag poledance, som jag längtat!!!!! Det var lika kul denna gång också dock sträckte jag mig eller nått när jag skulle göra en slags snurr så fick galet ont på höger sida av magen vid revbenet. Kunde liksom inte gå all in i slutet för hade så jävla ont haha. Får vara lite mer försiktig nästa gång :P men längtar redan till nästa torsdag. Nu ska jag sova strax, är ledig imorgon och det ska bli såå skönt att sova ut! Godnatt ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0