NYÅRSLÖFTEN

 
  • Börja med någon ny träningsform. Kollade runt på lite klubbar förrut som hade boxning, självförsvar och sånt kombinerat med träning i grupp typ, verkade kul (men jobbigt) skulle vilja börja köra något sånt. Eller börja på någon dans, jag och mamma skulle ju gå förrut men så blev jag sjuk och sen vet jag inte vad som hände. Viket fall, något nytt ska jag börja med detta år.

  • Yoga. Innan jag blev sjuk nu gjorde jag yoga på morgonen vilket var ett sköt sätt att starta dagen på. Vill fortsätta med yoga och bli smidigare i kroppen, har ju klasser i detta på gymmet så kanske kan köra det någon gång i månaden också.

  • Meditera mera (haha var tvungen att skriva så för att det rimmade), men ska försöka ta en stund varje dag för att meditera och slappna av, det är faktiskt viktigt!

  • Springa ett lopp! Har aldrig gjort det och skulle vara kul att testa, då har man något att träna inför också.

  • Leva i nuet!! Inte tänka så mycket på morgondagen, ha roligt och hitta på saker.
Blev många träningsrelaterade nyårslöften men det är bara kul. Det är kanske töntigt med nyårslöften egentligen men tycker det är kul att sätta upp lite mål. Och kul sen att kolla tillbaka också och om man lyckades uppnå dessa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0