ROLIG KVÄLL

Heej! Igår var min plan att vara hemma och vila så jag skulle bli helt frisk meeeeen så blev det icke. Pratade med pappa och han ville ses och äta middag i Sumpan. Var lite tvek först eftersom att jag fortfarande kände mig lite krasslig men var sugen på att hitta på något plus att jag ville träffa pappa så drog till Sumpan och mötte honom vid boulevard. Vi åt middag, sen kom Amanda och vi drog till Lagan och tog en dricka. Fixade även jobb till henne där men mer om det sen. Efter Lagan drog vi till greens och drack lite där. Var iaf jätte kul att vara med pappa en helkväll, han är bäst ❤️ Runt halv ett drog pappa hem och vi in till stan och mötte älskling och några av hans kompisar. Var på spitfire, drack, dansade och hade en as kul kväll. Sen tog jag, älskling, Amanda och Nille taxi hem till oss. 

Idag har jag jobbat med Amanda :D haha så random men igår när jag snackade med Ratan om jobbet till henne ville han att jag skulle följa med henne och jobba idag på deras nya restaurang på söder för att visa henne. Så klockan ett var vi där, var faktiskt inte så bakis så det var lugnt. Tydligen öppnade restaurangen idag?! Haha as random men det var kul iaf, vara bara där ca två timmar men ändå. Ska nog jobba där i helgen också med Amanda. Nu är jag så jäkla hungrig, är snart i hallonbergen. Ska köpa kebab pizza, har aldrig ätit det?! Haha känner att det är dags att prova. Lite bilder från igår:














Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad duktig du är som började nya året med att göra nåt kul, det behövde du <3
Och vad fin du är i ditt mörka hår!!
Jag och Nova saknar dig, PUSS

Svar: Vad gullig du är joss ❤️ ja men det behövde jag faktiskt, you know me :-) tack fina du! Jag saknar er, smsade dig nyss ❤️
Sandra Olsson

2015-01-05 @ 12:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0