POLE

Hej! Mycket som händer nu känner jag, vet inte ens vad jag ska skriva här. Vet inte ens om jag orkar blogga längre, känns så 2009 och ha en blogg.. Man läser ju inte ens bloggar längre? Aja går väl in och skriver några rader ibland. Tar det som det kommer liksom. Dem senaste dagarna har varit jobbiga. Har ju flyttat till pappa ett tag nu, inget som jag kommer gå in på här men då vet ni. Har iaf träffat världens goaste tjej som bor över mig nu, Tessan. Hon har en katt också så igår hängde hon och Bianca (hennes inneboende) hos mig en stund och så fick dem träffas. As kul :D paddan nosade jätte mycket på katten haha sen blev båda lite rädda :P 

Nu är jag påväg hem från poledansen eller hur man ska skriva? Tänkte skriva Polen först men då tror man ju att jag menar landet Polen haha. Sååååå kul var det iaf. Mycket styrka denna gång och jag lyckades sitta på stången utan att hålla i mig i några sekunder, whohi. Men helvete vad det svider mellan låren nu haha, men det är sånt man får ta.. Nu ska jag möta Amanda vi ska handla inför helgen, hon ska vara hos mig några dagar. Ska bli mys. 

Imorgon börjar jag jobba 08.00, ska inventera lagret -.- sen jobbar jag hela helgen plus måndag, tisdag. Aaaaajah nu är jag framme, ha en bra torsdag ❤️

Kommentarer
Postat av: mammi

<3

Svar: <3
Sandra Olsson

2015-02-02 @ 21:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0