YEEY

Har suttit i nästan tre timmar med kompletteringen och nu blev jag klar!! Så jäkla svårt.. var orolig över om jag ens skulle klara av att göra den, för var tvungen att räkna om allt och när jag kollade på alla siffror först tänkte jag ba: wtf.. detta kommer aldrig gå. Men efter att ha gått igenom alla papper typ hudra gånger känns det som att hag fattade iaf och jag hoppas det blev rätt. Nu har jag bara det sista på uppsatsen kvar den skulle vara 5-8 sidor, har skrivit 6 nu så är safe när det gäller det iaf dock måste jag skriva lite mer på analys, slutsats och sammanfattningen. Tänkte dock ta en liten paus nu först och äta något och kolla ett avsnitt av skilda värdar, höhö, det är bra faktiskt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0