06.02



Godmorgon! Rätt flummigt att jag bloggar nu. Somnade vid två kanske, vaknade till nu och kunde inte somna om. Kan väl berätta om min dag igår. Har ju vänt mitt jävla dygn så ställde klockan på elva, svin trött snoozade till typ kvart i tolv, då var jag tvungen att gå upp för skulle iväg på en filminspelning. Inspelningen gick bra, var avancerad statist i en scen där vi blev attackerade av en zombie haha. Efter det gick jag och pappa och handlade sen drog jag ner på greens en sväng. Efter det (nej dagen tar fan aldrig slut) åkte jag till Jennifer och hängde där med Sarah och drack vin. Avslutningsvis drog jag hem till Samir (vi bor grannar) och vi kollade pranks med jockiboi haha, älskar dem!! Nej nu måste jag somna om en stund. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0