ONSDAG




Körde ett OP pass idag, så jävla kul. Känns som att det var längesen jag körde ett bra pass. Försökte ta bild på tricket jag gör här över men fick inte till någon bra bild men men, man ser ju ish hur det ser ut haha, nästa gång ska jag ta en braaaaa bild. Men kommer alltid på i slutet av passet att jag ska fota eller filma och då är man helt slut när eller så hinner man inte. Var på en PW imorse innan dansen, sen efter dansen drog jag till gymmet och körde strech samt tränade lite på handstående och huvudstående.


Efter gymmet drog jag hem och åt middag med pappa och kollade film. Sen har jag varit upp hos Tessan och druckit te. Men nu äre dags att sova, har ju som sagt kaosat dygnet, klockan är snart tre liksom, suck. Godnatt på er ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0