ITS FRIDAY BITCHEEEES

Tjääna! Ligger i sängen och chillar. Har precis varit ute med Bianca en sväng, köpte varsin dricka på seven eleven och satt på parkeringen i solen (okej det var typ sol i 2 min) och snackade. Skönt att komma hem och lägga sig igen, haha. Har precis blivit helt frisk nu, åkte på någon skit och hade feber, ont i halsen, hosta, förkylning osv. Har missat mycket på dansen pga det men igår kunde jag åka och köra ett OP pass iaf så det var kul.





Satte äntligen en outside, whoh. Sen försökte jag göra någon handstående pose men det gick inte lika bra (haha):




Efter dansen träffade jag jessipessi, vi satt på chinos uteservering i solen (så nice) och sen gick vi runt på våtmarknaden och kollade lite, och stod och skrattade åt en grej haha, så taskigt men ändå kul mohaha. På kvällen sen var jag och pappa ute med paddan :)








Juste, bakade jätte goda och nyttiga snickers kakor också:




Idag ska jag städa paddans bur och fixa lite här hemma. Sen ska jag till söder och bada hemma hos mamma (standard), sen ska jag, mamma och Amanda gå ut och äta middag. Ska bli mysigt. Hoppas ni får en bra fredag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0