SJUK


Har åkt på nått jävla skit. I lördags kväll kände jag att det började svida som in i helvete i halsen och när jag vaknade på söndags gjorde det jätte ont bara jag pratade. Men eftersom att jag verkligen behöver pengar nu så gick jag och jobbade hela dagen ändå, inte kul kan jag säga. I måndags vaknade jag och hade inte lika ont i halsen, men förkyld och hängig. Skulle vara med i solsidan och ville verkligen inte missa det så åkte dit ändå. Det var sjukt roligt, lätt den roligaste inspelningen jag varit med på trots att jag var sjuk. Var serveringspersonal i 4 scener som Mickan och Lussan var med i. Josephine Bornebusch är ju dessutom min favvo skådis så blev ju lite starstrucked haha. Här är våra snygga outfits vi fick:




När jag vaknade igår så mådde jag verkligen såååå dåligt, då hade jag liksom varit igång två dagar fast jag varit sjuk. Var dock tvungen att åka till kontoret igår, har sagt upp mig (pga att det var ett oseriöst företag, får inte ens lön för alla dagar jag jobbat, så sjukt lack) så var tvungen att åka och skriva på några papper osv. Hela dagen sen igår var jag helt sänkt, feber, hosta, ont i halsen, huvudet och har typ snutit upp 20 paket näsdukar. Tur att pappa varit så snäll och tagit hand om mig, köpt halstabletter, godis, frukt och tom en trisslott haha :D lagat mat till mig osv. 

Idag mår jag lite bättre, känner smak igen och känner mig lite piggare. Ska jobba i helgen så vill inte vara sjuk då. Är så glad att jag inte sa upp mig på Åhléns, ville ju pröva på ett sälj-jobb men visste inte ifall de skulle vara min grej så därför jag hade kvar det. Dock känner jag inte att det inte var min grej, kände typ att det var det. Dock var själva företaget inte bra och det var därför jag sa upp mig. Håller på att kolla runt på jobb nu, får se om jag söker nått nytt sälj-jobb fast på nått större företag eller ifall jag ska söka nått helt annat. Jag och jobb alltså.. Orkar eeeeeej. 


Pussshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0